Zwroty
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
-
mailowo na adres: sklep@frankfashion.pl lub pobierz formularz zwrotu. POBIERZ FORMULARZ
-
wypełniony formularz wraz z PARAGONEM należy zapakować ze zwracanym towarem i wysłać na własny koszt na
wskazany poniżej adres
Frank Fashion Centrum Mody Al. Katowicka 51 lok. 115, 05-830 Nadarzyn
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne. Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli produkt jest niezgodny z umowę.
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
1. Napisz do nas:
-
mailowo na adres: sklep@frankfashion.pl lub
-
w formie pisemnej na adres: Frank Fashion Centrum Mody Al. Katowicka 51 lok. 115 05-830 Nadarzyn
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem", ani tez z odbiorem w paczkomacie lub innym pickup point. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.